Рейтинг agent-friendly туроператорів масового туризму ЛІТО’2019

З 15 жовтня по 14 листопада Асоціація УАТА проводила опитування серед директорів та менеджерів туристичних агенцій України про туроператорів, що мають власні чартерні програми по найбільш масовим напрямкам.

9 туроператорів оцінювалось по 10 критеріям з точки зору зручності співпраці для агента.

Пропонуємо вашій увазі результати. Відтінками зеленого відмічені перші три місця в кожній категорії (клік по картинці збільшує її):

Варто відмітити, що у порівнянні з рейтингом за результатами зимового сезону, порядок місць залишився незмінним.

TEZ TOUR знову зайняв перше місце, але розрив із компанією Join UP!, що посіла друге місце, скоротився з 0,18 до 0,06 бала.

Pegas Touristik також трохи покращив фінальну оцінку, хоч і залишився на третьому місці.

Компанія Kompas також зберегла свою четверту позицію, але, на відміну від попереднього рейтингу, оцінка по жодному із показників не попала в ТОП-3. Минулого разу таких показників було чотири.

Найвищий бал компанія TUI (5 місце в рейтингу) отримала за умови оплати по ранньому бронюванню, а найнижчий за використання промо-прайсів.

Компанія Anex Tour, незважаючи на великі обсяги продажів та долю ринку на масових напрямках, займає передостанню позицію, а високі бали отримані за двома критеріями: (не)використання промо-прайсів та підтвердження замовлень. Дуже низько оцінена робота гарячої лінії.

Туроператор TPG вже вкотре опинився на останній сходинці рейтингу, в першу чергу через низькі оцінки за використання промо-прайсів та підтвердження замовлень. Тим не менше, компанії вдалося перетнути позначку в 3 бали, що є певним покращенням по відношенню до минулого рейтингу.

Наприкінці опитування ми задавали питання “Якому туроператору надасте перевагу за інших рівних умов?”, та отримали таку картину суб’єктивних оцінок:

Майже половина респондентів проголосувала за Тез Тур. З одного боку, це підтверджується і детальним оцінюванням за критеріями, а з іншого – розрив з конкурентами зовсім не такий великий.

Пегас Туристік та Альф виглядають недооціненими, а Корал Тревел, навпаки, перестрибнув з 6 місця на третє.

Дякуємо всім, хто прийняв участь в опитуванні, поздоровляємо переможців та маємо надію, що наш рейтинг стане у нагоді туроператорам для аналізу та коригування власних бізнес-процесів

Всі рейтинги доступні за посиланнями:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *