Відкрите звернення від Української асоціації туристичних агенцій

Туристичний сектор наразі переживає безпрецедентну кризу, що охопила, фактично, весь світ. Ми з вами знаходимось в умовах, коли немає готових рецептів, їх потрібно напрацьовувати на льоту. 

Це форс-мажор і як би не розвивалась ситуація, необхідно зрозуміти та прийняти факт, що збитки втрати понесуть всі: і туристи, і турагенти і туроператори.

Складніше за всіх саме туроператорам, адже їм необхідно, в умовах відсутності планових надходжень (продажі зупинились) організувати екстрений вивіз туристів, виконавши при цьому всі  рекомендації, правила та обмеження регуляторів як України, так і інших країн.

Агентам також непереливки: вони працюють, часто цілодобово, щоби проінформувати туристів по всіх питаннях в умовах постійних змін з боку державних органів, туроператорів та правил країн перебування, а також перебронювання турів на інші дати за узгодженням як з туристом, так і з туроператором.

Наші рекомендації туристам:

  1. Зберігайте спокій.
  2. Прийміть факт, що в умовах форс-мажору ні туроператор, ні турагент не може виконати свої зобов’язання в повному обсязі, але зробить все можливе, для мінімізації втрат
  3. Не вимагайте повернення грошових коштів, а краще перебронюйте тур на інші дати.

В наших спільних інтересах, щоби туроператори вистояли і продовжили працювати на ринку, адже в іншому випадку ваші втрати гарантовано становитимуть 100% від вартості туру, а ринок туристичних послуг ще довго не зможе функціонувати  в докризовому режимі. Як показує практика, якщо туроператор стає неплатоспроможним, то ніякий суд не дасть змоги повернути гроші.

Наші рекомендації турагентам:

  1. Зберігайте спокій.
  2. Слідкуйте за ОФІЦІЙНОЮ інформацією від туроператорів та державних органів (Президента України, КМУ, МОЗ, Державне Агентство з розвитку туризму тощо)
  3. Оперативно інформуйте туристів, що знаходяться за кордоном, про актуальну інформацію від туроператорів та поточні рекомендації як офіційних регуляторів України, так і країни перебування туристів (за наявності такої інформації).
  4. Рекомендуйте туристам, у кого тури не відбулись перебронюватися на інші дати
  5. Звертайтесь до туроператора в письмовому вигляді та лише по питаннях, які є важливими для вирішення саме зараз. Пріоритет для турів на найближчі дати. Все інше може зачекати.

Тільки працюючи пліч-о-пліч, ми зможемо вийти з ситуації з мінімальними втратами

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *