Відкрите звернення УАТА до туроператорів

Не секрет, що covid-пандемія чи не найбільше вдарила по туристичному ринку. Пройшло півроку з моменту, як країни позакривали кордони. Досі країни Шенгенської зони для туристів з України недоступні взагалі, а подорожі до багатьох інших країн обмежені. Правила перетину кордонів постійно змінюються: вводяться та модифікуються умови щодо необхідного тестування, країни входять та виходять з “червоної зони”.

Все це негативно впливає на бажання подорожувати. Туристу, для прийняття рішення про планування відпочинку за кордоном потрібна впевненість

1. Перебування за кордоном

Всі туроператори наразі пропонують так звані розширені страховки, що мають більшу страхову суму, ширше покриття та нульову франшизу. Вартість доплати за таку страховку коливається від 1 до 2 умовних одиниць на день на одну особу.

Пропонуємо включити розширену страховку до вартості туру за замовчуванням. 

На сумі за тур, така доплата буде непомітною, але турист буде почуватися більш захищеним, а в ЗМІ пропадуть сенсаційні історії про те, на які суми “попадають” відпочиваючі. Все це вкупі позитивно відобразиться на продажах.

2. Страховка від невиїзду

Не секрет, що критерієм стабільності для турагента та туроператора є показник “глибина продажу”. Велика кількість турів “на глибину” дозволяє більш ефективно планувати свої подальші кроки. 

В теперішніх умовах, для досягнення цієї мети необхідно забезпечити впевненість туриста в тому, що гроші, оплачені за тур не пропадуть, навіть якщо хтось з туристів перед вильотом захворіє на ковід та тур не відбудеться.

Страхові компанії пропонують продукт під назвою “страховка від невиїзду”, але, на жаль, не всі вони покривають повернення вартості всього туру (хоч і з вирахуванням франшизи), якщо захворів лише один з туристів.

Для вирішення цієї проблеми бачимо два підходи:

  1. Провести переговори зі страховими компаніями щодо напрацювання більш лояльних умов до повернення коштів за весь тур, в разі, якщо захворів хоча б один з туристів.
  2. Запропонувати власну додаткову послугу щодо можливості перенесення дат туру в разі, якщо захворів хоча б один з туристів без штрафних санкцій.

Хороший приклад на цьому шляху подав туроператор Компас, запровадивши таку послугу протягом всього лише одного робочого дня з моменту отримання такої пропозиції.

Обмеження щодо covid з нами надовго. Чим швидше ми до них адаптуємось, тим краще буде всім учасникам ринку

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *