Турецька програма лояльності стане помічником для українських туристів

Цьогоріч в головній курортній провінції Туреччини – Анталії почала роботу цілодобова служба підтримки туристів TSC. Поціновувачам курортів Егейського моря цей сервіс доступний вже другий рік поспіль.

TSC – перша в Туреччині служба підтримки туристів та програма лояльності, що працює не лише з фізичними особами, а й з туроператорами та мережами турагенцій та діє за підтримки Міністерства туризму Туреччини. Карта TSC дає можливість отримати широкий вибір безкоштовних інформаційних сервісів в Туреччині та додаткові знижки в магазинах та ресторанах від 5% до 20%. Є зручний мобільний додаток. На даний момент сервіс надається російською, англійською чи турецькою мовами, але в планах додати й українську.

Ми раді заявити про підписання меморандуму про співпрацю з компанією TSC.

За словами голови компанії TSC Камрана Шукурова, можливі два шляхи співпраці з туроператорами та мережами турагенцій

Подарунок важливим клієнтам чи апсел

Перший шлях полягає в тому, що туроператор чи мережа турагенцій придбаває у компанії певну кількість карт TSC, що слугують ключем до всіх сервісів підтримки та надає їх в якості подарунка чи продає їх.  

Так, в додатку TSC можна дізнатися місце розташування найближчих до туриста барів, ресторанів, кафе, аптек, лікарень, магазинів, розважальних та торгових центрів, пляжів, пам’яток тощо.

За допомогою додатку та call-центру TSC турист може цілодобово зконтактувати з потрібною екстренною службою (поліція, швидка допомога, пожежна служба) та отримати послуги безкоштовного перекладу з російського та на російский в розмові з оператором (україномовний персонал в call-центрі також в планах). Тут же можна вирішити питання з якістю сервісу та товарів в роздрібних торговельних точках та з порушенням прав туриста.

В додатку можна побудувати піший маршрут до бажаного місця, або дістатися до нього громадським транспортом чи на таксі, ця інформація також є в додатку, разом із поточним курсом валют, точками безкоштовного Wi-Fi, новинами тощо.

У call-центрі TSC турист може задати будь-яке питання щодо перебування в Туреччині та отримати на нього відповідь кваліфікованого спеціаліста. Важливо пам’ятати, що TSC не займається продажем послуг оренди авто, трансферів, екскурсій та інших платних сервісів, для цього туриста направлять до свого туроператора чи платформи бронювання.

Більше інформації про можливості карти та мобільного додатку TSC – на сайті програми.

Сервіс TSC як перевага туроператора: «дистанційний гід»

Другий шлях співпраці – довгострокове та ексклюзивне партнерство, коли туроператор надає всім своїм клієнтам разом із ваучером та квитками електронну карту TSC (спеціальний номер та QR-код, за яким клієнт активує карту в мобільному додатку).

Цей сервіс, за словами представників TSC, цікавий туроператорам через те, що значно знижує навантаження на готельних гідів. Турист отримує цілодобового мобільного консультанта у вигляді додатку та call-центру TSC, які беруть на себе величезний пласт питань до гіда від туристів. Фактично це сервіс «електронного консьєржа».

Із будь-якими питаннями щодо туристичних карт TSC, а также щодо співпраці можна звернутися на info@tscturkey.com.