Туреччина 2021 Рекордний план, рекордний факт

Порівнюємо дані, щодо чартерних рейсів на турецькі пляжі, заявлені станом на початок березня 2021 в період з 7 по 13 червня з фактично виконаними в цей період.

Перш за все необхідно відмітити, що моніторинг чартерних польотних програм туроператорів – непроста і на те є дві основні причини:

  1. Велика кількість змін, часто ініційованих замовниками рейсів, починаючи з номерів рейсів, закінчуючи авіакомпаніями та аеропортами вильоту. Через це на сайтах туроператорів можна спостерігати купу «фантомних» рейсів, на які «немає місць». Розклад рейсів, опублікований в табличному вигляді також може бути неточним з цієї причини.
  2. Недосконалість відображення чартерних рейсів на онлайн-табло аеропортів. Для прикладу, на сайті аеропорту Запоріжжя взагалі немає офіційного табло, а на ресурсах накшталт flightradar відображаються не всі рейси. Спробуйте знайти там рейси Азура з того ж таки Запоріжжя. Але трапляються неточності і на столичному табло, наприклад було анонсовано рейс до Даламану (в розділі «завтра»), який з табло зник лише ввечері напередодні вильоту

Слід також зазначити, що кількість рейсів в наступні пару тижнів ще виросте, адже не всі туроператори розгорнулись на всю потужність, наприклад TUI та Pegas Touristik з Запоріжжя по вівторках стартують на цьому тижні, а TPG вийде на повну потужність лише з липня.

Провівши ретельний моніторинг фактичного вильоту рейсів, ми порівняли їх з даними, зібраними в період раннього бронювання на початку березня. Варіанти розділили таким чином:

  • Ніяких змін не відбулося. Збережено дату, напрямок, авіакомпанію та номер рейсу. Наголошуємо, що зміна часу вильоту без зміни номеру рейсу до уваги не бралася.
  • Збережено дату, напрямок та авіакомпанію, але змінився номер рейсу
  • Збережено лише дату та напрямок, але змінилися авіакомпанія та номер рейсу

Ось що в нас вийшло:

Як бачимо, найкращий показник за параметром «повна відповідність заявленому» – 91%, лише 4 компанії з 10 подолали рубіж у 50%, а ще у трьох компаній цей показник взагалі по нулях.

Найбільш стабільним туроператором став Pegas Touristik. Лише 9% відсотків рейсів зазнали змін.

Анекс тур змінював номери рейсів, та дні вильотів (переважно на курорти Егейського узбережжя).

Зміни по Тез туру великою мірою обумовлені переходом на нову авіакомпанію – Bees Airlines, лише частина рейсів залишилась на традиційному партнері туроператора – а/к Роза вітрів.

Більшість змін по TUI сталась через перехід з блоків на Azur Air до кооперації з Пегас Туристик та Корал Тревел. Також туроператор скасував 4 заявлені частоти з Чернівців до Анталії.

Туроператор Альф змінив перевізника з МАУ на Розу Вітрів (TUI).

Музенідіс тревел повністю скасував свою програму.

Однак, найбільш драматичні зміни сталися у туроператора TPG. Компанія повністю відмовилася від регіональних вильотів (Запоріжжя, Львів, Одеса, Харків), а також скасувала більшість вильотів з Києва в період, що аналізується.

Натомість Феєрія мандрів додала виліт Київ-Даламан разом з Альфом.

Найбільш широку географію вильотів підтримує Join UP!. Це єдина компанія, що поставила та виконує рейси до Анталії з Миколаєва.

Загалом, туроператори виконали 306 рейси з 8 міст України, що на 45% більше, ніж в аналогічний період доковідного 2019 року (211).

Наголошуємо, що в цьому матеріалі ми не беремо до уваги регулярні рейси, накшталт Pegasus Airlines, тобто фактична кількість рейсів на курорти Туреччини буде навіть більшою.

Рейси розподілилися за авіакомпаніями таким чином:

  • МАУ – 110
  • Azur Air – 72
  • Sky Up! – 67
  • Роза вітрів – 44
  • Bees Airlines – 13

Сподіваємось, інформація стане у нагоді та допоможе у подальшому виборі партнерів на етапі раннього бронювання.