Вступ до Асоціації
-
0
Пререквізити
Мы відкриті для всіх, хто відповідає таким умовам:
1. Розділяє цілі Асоціації, головна з яких - цивілізований ринок туризму (прозорість, "білі" оплати тощо). Маніфест
2. Є турагентом чи мережею турагенцій в Україні. Не може бути членом Асоціації центральний офіс мережі, афілійованої з туроператором через потенційний конфлікт інтересів.
-
1
Заява про вступ
Необхідно надіслати на пошту ceo@uata.com.ua заповнений бланк заяви
-
2
Прийняття рішення
Як правило, рішення приймається виконавчим директором, однак, в окремих випадках, можливо винесення кандидатури на загальне голосуванне. Процедура займає 1-2 робочих дні, після чого апліканту повідомляється результат.
-
3
Сплата членських внесків
Членські внески необхідні для здійснення операційної діяльности Асоціації та гарантують її незалежність від стороннього впливу.
Розмір членських внесків встановлюється правлінням Асоціації, що обирається на загальних зборах її учасників.
При вступі необходимо сплатити річний членский внесок в розмірі 3000 грн.
Рахунок не потрібен. Реквізити для сплати
-
4
Підтвердження вступу
Після сплати членського внеску вам буде надано сертифікат члена Асоціації, а також:
1. Доступ до чату власників компаній у Viber (взаємодопомога, обмін досвідом, власною статистикою тощо).
2. Право участі в усіх закритих івентах Асоціації (включаючи рекламні тури та виїзди на виставки за кордон).
3. Пільгові умови від партнерів Асоціації.
4. Розширений доступ до Центру навчання УАТА.
5. Право використання логотипу Асоціації в рекламі.